Wednesday, March 28, 2007

Några länktips.

Klockan är ca. 3 på natten och jag kan inte riktigt sova. Om det är någon där ute som av en händelse (stor uttråkan förmodligen) skulle titta in här för att se efter uppdateringar de senaste fem minuterna har jag här en lista på lite bloggar som ni borde besöka. Ofta.

Linus Gustafsson: sitter i förbundsstyrelsen för Vänsterns Studentförbund. Skarp och koncis.

Josefin Brink: Vänsterpartistisk riksdagsledamot. Radikalism dör inte bara för att man sitter i ett parlament. Fantastisk.

Erik Svensson: skriver långt och bra, ofta om utrikespolitik, anti-imperialism och liberal propagandisering.

Lenin's Tomb: bra engelsk blog, ofta om utrikespolitik, världsläget och annat bra. Tidvis av akademiskt intresse.


Slutligen så hittade jag nyss en till blog av rent misstag. Skulle titta in på bloggtoppen.se, men skrev med bara ett g. Jag är väldigt osäker på om följande blog är ett skämt. Jag vågar inte titta närmare. I alla fall, här kommer.... Fria Västvärlden!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se