Friday, September 28, 2007

Dags för lite jävla maffiametoder.

Jag blir så in i helvete FÖRBANNAD! Inte nog med att satans google öppnar all ens relevanta info till CIA och andra "säkerhets"organisationer, utan de har även satans reklam som dyker upp på gmail! Som till på köpet kommer det från de här jävla svartfötterna! Kolla in det här.

Är det någon som kommer ihåg när RF åkte ut för att spexa till det med vem-det-nu-var? Jag uppmanar inte till maffiametoder, men ibland kanske ett hästhuvud (gjort i papier-maché kanske? - låt oss tänka på den stackars pållen) i sängen hos de här förbannade äcklen hade varit en bra idé. Det eller att ge dem en offer they can't refuse.




T.h: Anton Nilsson: Do-it-yourself fackförhandlingens mästare

Labels: , ,

3 Comments:

Blogger Björn Nilsson said...

Ööh, vad är RF?

Frånsett detta är det en skam att en medlem i mitt gamla fack bildar en skum organisation, men det där med "privat fackförening" låter lustigt. Våra fackliga organisationer är ju privata rörelser, inte offentligt drivna. Att de inte är vinstdrivna men har många medlemmar och intern demokrati gör dem inte mindre privata, däremot blir de folkrörelser. Ungefär som de idellare delarna av idrottsrörelsen, nykterhetsgrupperna, frikyrkorna etc.

10:54 AM  
Blogger Johan Persson said...

Ja, jag har redan haft min sammanstötning med Sjövind. Han började hojta om polisanmälan när jag länkade till Amaltheadådet.

2:51 PM  
Blogger Björn said...

Visst, det är ju rätt konstigt att han kallar det för ett privat fack. Men det är ju också uppenbart vad det är.

Och Johan, ska han polisanmäla dig så ska han absolut polisanmäla mig också. Eller nej, han bör nog polisanmäla inte bara oss utan snart nog alla som blir så jävla förbannade över sådant här. Han kan kanske få en hel lista på brottsrubriceringar som kan vara lämpliga.

11:08 AM  

Post a Comment

<< Home

Bloggtoppen.se